5 најдобри намирници за Фит тело

0
_main_salmon_1    1. Лосос 
Изобилува со Омега 3 , витамин Б12 ,витамин Б3, витамин Б6, биотин, витамин Д кој е неопходен за апсобција на калциумот во телото. Исто така лососот е богат извор на Јод и Селен - еден од нај јаките антиоксиданти.
Со редовно конзумирање на Лосос ќе превенирате остеопороза, ќе ви се подобри кардиоваскуларниот систем, ќе имате добро расположение и ќе спиете убаво навечер.
spinach_3    2. Спанаќ
Голема количина на витамин К, витамин А, магнезиум, манган, железо, фолати, бакар, витамин Б2, витамин Б6, витамин Е, калциум, калиум и витамин Ц. Ова зелено растение е многу добар извор на диетални влкна, фосфор, витамин Б1, цинк и протеин.
Со редовно конзумирање ќе имате здрави коски, превенција од асма,рак и констипација, здрава кожа и коса.
eggs_2
3. Јајца Јајцата се добар извор на квалитетен протеин, повеќе од половина од протеинот и витаминот Б2 се наога во белката на јајцето и многу помалку холестерол и масти од жолчката. Јајцата содржат селен, витамин Д, витамин Б6 и Б12, цинк, железо,бакар, витамин Е, К и А , лецитин и Омега3.    
  super_food_broccoli
  4.Брокула
Брокулата е многу добар извор на диетални влакна, пантотенска киселина, витамив Б1,Б2 Б3 и Б6, витамин Е, манган, фосфор, витамин А, бакар и калиум. Исто така содржи магнезиум,витамин Ц, Омега 3, протеин, цинк, калциум, железо, селен и ниацин.
Редовно конзумирање на овој зеленчук ќе ви го подобри целото здравјеи ќе ги одстрани мастите во вашиот организам.
5-snacks-to-make-your-workout-more-productive-almonds         5.Бадеми
Бадемите се богати со витамин Е, калциум и калиум. Исто така се значаен извор на протеин и диетални влакна и навистина ниско ниво на шекери. Содржат манган, биотин, бакар, витамин Б2, магнезиум и фосфор.
Со редовно конзумирање ќе одржувате оптимална телесна тежина,  ќе превенирате кардиуваскуларни болести и ќе постигнете нутритивен баланс во вашето тело.

 

Остави коментар